PENJEJAKKU~ :D

Friday, October 25, 2013

sekadar lelaki biasa

jangan marah saya sy jiwang, 
maaflah saya insan biasa
yang masih punya perasaan,
masih jahil banyak,
masih perlu ilmu
dan masih butuhkan petunjuk.
sesungguhnya perasaan ini datangnya juga dari Allah <3

hehe semua pun ade cara masing2
tapi ni cara saya,
maafkan saya kalau ade ayat yang melukakan
ada ayat yang buat hati terasa.

ehh tetiba macam emo2 pulakkan
malam ni entah le kanapa 
gigih cari lirik sekadar lelaki biasa.

macam comel je lagu dia kn.


Sekadar Lelaki Biasa
                                                                    FEELHONEY.

Wajah nan rembulan meruntun jiwaku
Tiap bait tutur kata penuh keimanan
Tetapi diriku berbeda denganmu
Aku hanya insan penuh kejahilan...

Adakah mungkin kan kumiliki kasih
Atau sekadar di dalam hati...

Ya Allah perkenankan doaku
Jadikan ku halal baginya
menemani mimpi indah ku
ku percaya
adakah harusku kata 
ku sayang dia
kucinta dia
Siapalah aku...?
Sekadar lelaki yang biasa...
sekadar lelaki biasa 
Cintaku tak bererti milikinya
Tapi cukup sekadar doa
Bahgiaku untuknya...
Haruskah untukku luah
Rahsia cinta di jiwa
Tuk membimbingku kepada-Mu
Ku harapkan...

kt tuan punya blog ade video dia tkn link bwh ni.

lagu dicopy di : jiehearty.blogspot.com 
 

No comments: