PENJEJAKKU~ :D

Sunday, October 20, 2013

heh suka pulak hati kite nih

titt titt
dlm tgh tweet kt twitter tu
mcm ade viber punye noti masuk
cri fon

heh fon kn charge
dlm bilik pulak tu

gile ke pe aku ni
sampai halusinasi
over ngat aihh

ttbe teringat 
ouh aku ade viber app kt pc lerrr
xde la halusinasi sgt

yarhh ade noti purple
yang mmg aku nanti2 kan
nanti2 kan
rindu kot ehhh yeke?
yela kot, kalau x tunggu wtpe..

gembira x terkata
tp ego ttp tinggi
cuma kawan *pujuk hati
mane boleh lebih2
biar dia mula, bukan aku

xpelah aku redha dgn ketentuan Allah
Dia Maha Mengetahui 
Dia yang menetukan

rasa hati ini
masih lg aku keliru,
dtgnya mungkin ikhlas
mungkin jga hasutan syaitan

Allah ku mohon petunjuk atas rasa hati ini


gembira yg sementara #tearsburst

#blackcat #heart #crush
berani kt sini. sbb aku xde stalker. 
maybe~

hiasan sukasuki hati kita hahahh

No comments: