PENJEJAKKU~ :D

Friday, April 26, 2013

budak manja! HAHA

here we are.
permulaan holiday yg sgt menarik untuk aku.
lepas smpai dr penang, esoknya nk bertolak ke kelantan.
kelantan? untuk ape?
yess untuk hntr adik lelaki aku,yg cuma satu ni sambung belajar.
kt Kolej Islam Sains n Teknologi, KIST.
dekat bachok kelantan.....
diploma in physiology.

by the goodluck dear brother,
ape yg berlalu jgn dikenang.
yg mndatang ni, kamu sendiri yg tentukan.
abh dh bg kamu jln, untuk perbetul n muhasabah diri
jauh bkn brmakna mnyusahkan atau xsyg, tp inilah masa tu belajar berdikari
belajar hidup susah. 
gunakan didikan agama yg kita sama2 pelajari
 *even you earn more than me* 
setiap kli menjalani kehidupan br kt sana okie.
pergi jauh bkn tuk enjoy2, tp untuk belajar HAHA

By the way,,, goodluck!


van kist pon aku captured sbb bosan tunggu haha

kat kaunter pendaftaran,,,walaupun kerani tu kecek kelate,tp masih boleh difahami n mesra alam

stress nk kne tinggal

haha makabah milik aku skarangggg!

katil kt asrama tu..erm agak berhabuk tp nah amek ni belajar hidup susah sket~

anak mummyyyy....mak tolong kemas kt baju,adik pon tolong.aku je yg dh bersin2

environment luar asrama...huhuhu

andd luar bilik hehehehe

buat2 sedih ke ape ha?

muka buat2lupa amek brodband aku,...cisss!

gps ade, tp peta jgk best hahaha

peta kelate....seronok jgk sesat.jalan2 kan hahaha


dlm kolej nk gi mendaftar. poyo adik aku

kaunter pendaftaran hehe

taddaaaa.asrama muiz.

3 comments:

MC Bong said...

kolej aq dulu ... hahaha
tu asmara saya dulu .. bilik no 5 ahaha

fatin.epi.syafirazakaria said...

wiwittt ni msti pelajar cemerlang kn...than how was there? hahahaha

MC Bong said...

haha worse than expected ..sy dah tamat ,,pointer ok.. cume keadaan kolej emmm ..