PENJEJAKKU~ :D

Thursday, October 11, 2012

mohon ketengan dari mu Allah

Merinduimu sudah mnjadi satu ujian yg sgt besar buat ku.
hanya sabar yg membina topeng keceriaan agar dpt menutupi apa yg tersurat dlm hati.
lima hr mnyepi,aku mendapat berita dia berada unit rawatan rapi
menjalani pembedahan membuang darah beku di otak.
semuanya kerana kemalangan di site tempoh hari.tidak menyangka pesanan mnyuruh aku jaga diri rupanya ibarat wasiat drnya.

terputus hubungan dgnmu mmbuat aku tidak mampu bertahan kini.
tp aku percaya allah itu maha adil.
die lebih menyayangi mu dr aku mnyayangi kamu~ sbb tu Allah beri dirinya ujian sbegitu.
hanya berserah kepadanya dgn apa sahaja kehendaknya, aku percaya
Allah hanya memberi hmbanya ujian kiranya dia mampu menghadapi.
aku yakin itu.

aku sentiasa memohon agr engkau peroleh kesihatan seperti dulu,
ceria, gembira.pastinya aku sgt merindui tawamu....
aku tidak mampu menyumbang apa2 buat dirimu,maafkan aku.
yang ku mampu hanyalah berdoa buatmu agr kau kembali spt dulu.

aku tidak mngadu kpd sesiapa melainkan kepadamu allah.
aku mencintai dia~bantu aku yaallah...kuatkn hatiku.

kau berilah zachariaiskandarmahmod kekuatan untuk terus menikmati nikmat sihat yang pernah kau pinjamkan kapedanya YaAllah. AMINN

No comments: