PENJEJAKKU~ :D

Saturday, February 11, 2012

happy family ~~~~

My Dream Happy Family


ahhaa comel je kn mcm kt ats tuh.....


pertama sekali,,,aku nk aplikasi kn peribahsa....
bersatu teguh bercerai roboh....bagai aur dgn tebing
hehehe
bess kn.kalau dlm satu keluarga tu...saling membantu,,buat sama2...
palinggggg utama sekali semuanya iklassss..
jd...eveything is all is wellll~

pastu kn..aku nk dlm family
boleh luahkn ape yg aku rasa skang
mean open minded laaa kn..
hehe bessnya..mesti gejala tension takkan berleluasa.
sbb ade jgk yg nk mendengar kn.

sambil2 dgr..,,,bole bg pendapat....emmm bess2.
tp ngn penuh kasih syg.
memahami,,,,,anddd emm menyelami ape yg aku rasa.
br la stu kluarga.
:DD

thennn aku nk family yg mengamalkan cr hidup rasullallah.
aku nk jd mcm family khazinatul asrar dalam novel kak fatimah asyarhah.
kalau koranng nk tawu cr la novel kak fatimah (tautan hati n tak seindah mawar berduri)


yg penting sekali 
ank2 aku nty,,aku nk jaga dorang,,dgn pengisian rohani
supaya dorang boley respect each other,,
saling mencintai.
agama bangsa n negara


YaAllah kau permudahkn jalan hamba mu yg sering lalai ini~
:: ku mohon petunjuk ::
happy ibadah




No comments: