PENJEJAKKU~ :D

Tuesday, October 25, 2011

SECRET admirer~


hakikat manusia normal untuk mendapatkan kasih sayang dan mencurahkan kasih sayang. *cehwaahh~haha!
than,, aku pon sama la kn.aku ni hanyalah remaja biasa,berhati kering,ego sangat...well haha 
*ragu2 nk ulass topik nih errr~

macam mana nk start cerita nih~

haa n mmg hakikat jgk la, kalau msuk je bab mcm ni, aku akan rasa malu2~ knapa ea?
org lain pun sama ke...

basically,, aku tringin nk ade seorang prince yang ada sifat jujur, amanah, bertanggungjawab, dannnn yang paling penting tu setia la kn..haha~ haishhh
lagiii..aku nk prince tu tunjukkan sikap bersungguh2..thats why la org suka jual mhl...sbb aku nk tgk sejauh mne keikhlasan prince nh...
thannn..aku nk prince tu mampu didik aku to be a woman that ALLAH loves~im lack of everything.. 
yang boley tmn aku baca almulk sebelum tidur,,,than wt solat tahajudd bjemaah~ :D ermm sweet!



No comments: